Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İninal Kart Hakkında Her Şey! (SSS)
#1
İninal Kart Hakkında Her Şey! (SSS)
Kart ile ilgili merak ettiğiniz her şey konuda soru - cevap formatında bulunmaktadır.

Alıntı:S) -> Soru
C) -> Cevap

S) ininal kart nedir?
C) Ön ödemeli bir karttır. İçine yüklediğiniz bakiye kadar harcama yapabilirsiniz. Kredi kartı / Banka kartı'nın geçtiği her yerde rahatlıkla güvenle işlem yapabilirsiniz.

S) ininal Kart her yerde kullanılabilir mi?
C)ininal kartınızı hem internette hem mağazalarda, yurtiçinde ve yurtdışında her yerde kullanabilirsiniz. Diğer bir deyişle, kredi kartı / banka kartı'nın geçerli olduğu her yerde geçerlidir.

S) ininal kart kullanmak için yaş sınırı nedir?
C) ininal karta sahip olmak ve kullanmak için 12 yaşında olmak yeterlidir.

S) ininal kart nerelerde satılmaktadır?
C) ininal kart satış noktaları Migros, Migros Jet, PTT Şubeleri, D&R, Teknosa, Seçkin gazete bayileri ve shop.ininal.com web sitesidir.

S) ininal kart kullanmak için bankada hesap açmak gerekiyor mu?
C) Hayır, gerekmiyor. ininal Kart'a herhangi bir sözleşme ya da form imzalamadan ve bankada hesap açmadan sahip olabilirsiniz. Satış noktalarından 5 TL'ye alabileceğiniz ininal karta, ininal para yükleme noktalarından para yükleyerek kullanabilirsiniz.

S) ininal'da nasıl hesap açılır, açılan hesaba ininal kart nasıl eklenir?
C) Hesap açma ve ininal kartınızı nasıl kişiselleştireceğinize dair detaylı bilgi almak için https://blog.ininal.com/ininal-kart-nası...29b1427d1d adresini ziyaret edebilirsiniz.

S) Kaç adet ininal kart kişiselleştirilebilir / hesaba eklenir?
C) ininal'da hesabı olan bir kişi, en fazla 3 adet ininal kart kişiselleştirebilir/hesaba ekleyebilir. Kullanmadığınız ininal kartlarınızı kullanıma kapatmak için ininal Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.
ininal Müşteri Hizmetleri numarası: 0850 311 77 01

S) ininal kartımı nasıl kullanıma kapatabilirim?
C) Kullanmadığınız kartları kullanıma kapatmak için 7/24 ininal Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. ininal Müşteri Hizmetleri numarası: 0850 311 77 01

S) ininal kartımla 3D Secure işlemi nasıl yapabilirim?
C) ininal kartınızı ininal.com ya da ininal Cüzdan üzerinden kişiselleştirdikten sonra 48 saat içerisinde kartınızla 3D Secure gerektiren işlemleri yapabilirsiniz. 3D Secure bir güvenlik prosedürüdür. Amacı, sizin bilginiz olmadan sizin kartınızla işlem yapılamamasıdır. Bu prosedürü kullanan internet sitelerinde alışveriş yapmak istendiğinde, ininal kartınızı eklediğiniz hesaba bağlı telefonua bir SMS kodu gönderilir. Bu SMS kodu ilgili bölüme yazılarak alışveriş işlemi tamamlanmış olur.

S) ininal kartıma nereden para yükleyebilirim?
C) ininal kartınıza Migros, Migros Jet, PTT Şubeleri, PTT Matik, seçkin gazete bayileri ve ING Bank ATM'lerinden para yükleyebilirsiniz. ininal karta EFT yöntemi ile de para yüklenebilir. Ayrıca ininal kartınıza, ParaMara uygulamasını kullanarak, tanımlayacağınız kredi kartınızdan da para aktarabilirsiniz.

S) ininal karta EFT yöntemi ile nasıl para yüklenir?
C) EFT yapabilmek ininal kartın ininal'da yaratılmış bir hesaba eklenmiş olduğundan emin olun.
Herhangi bir bankadan ya da online bankacılık şubesinden EFT yapabilirsiniz.
EFT'nin yapılacağı banka: ING BANK - Banka Kodu: 99
Şube: İstanbul / Genel Müdürlük - Şube Kodu: 1
Alıcı hesap no: ininal kartın ön yüzünde bulunan 16 haneli kart numarası
Alıcı isim - Soyisim: ininal kart sahibinin ismi ve soyismi
Tutar: 300 TL'ye kadar para gönderebilirsiniz.

S) ininal karta ilk seferde kaç para yüklenebilir?
C) ininal karta ilk yüklemede 300 TL'ye kadar para yükleme yapılabilir. İlk yüklemeden sonraki yüklemeler için kartın www.ininal.com sitesinden ya da ininal cüzdan uygulamasından kişiselleştirilmesi / hesaba eklenmesi gerekmektedir. Kişiselleştirilmeyen / hesaba eklenmeyen kartlara 2. yükleme yapılamaz.

S) ininal kart harcama limiti nedir?
C) Kişiselleştirilmiş / hesaba eklenmiş ininal kartların 1 ay için harcama limiti 750TL'dir. Her ayın 1'inde bu limit tekrar 750TL olur.

S) ininal karta internetten para yüklenebilir mi?
C) ininal kartınıza, ParaMara uygulamasını kullanarak, tanımlayacağınız kredi kartınızdan para aktarabilir ya da EFT ile para gönderebilirsiniz.

S) ininal kartımla para çekebilir miyim?
C) ininal kart henüz nakit para çekimine kapalıdır. Para çekme özelliğimiz şu anda geliştirilmektedir.

S) ininal kartın aylık servis ve kullanım ücreti nedir?
C) ininal kartınızda bakiye varsa her ay 2 TL aylık servis ve kullanım ücreti alınır. İçinde para olmayan kartlardan aylık servis ve kullanım ücreti alınmaz, geçmiş aylara ait servis ve kullanım ücreti tahsil edilmez ve kart eksi bakiyeye düşmez.(Örnek: Ali'nin ininal kart'ında son 3 ay boyunca hiç para yoksa ve Ali 4. Ay içinde kartına para yüklerse, sadece 4. Aya ait olan servis ve kullanım ücreti alınır.)

S) ininal kart kullanım ücreti nelerdir?
C) www.ininal.com adresinden, güncel ücretler ve para yükleme noktaları hakkında güncel bilgilere ulaşabilirsiniz. Kart ücreti satın alma kanallarına göre farklılık gösterebilir.

S) ininal kart şifrem nedir / nasıl değiştirilir?
C) Kartın ön yüzündeki 16 haneli ininal kart numaranızın son dört rakamı kartınızın şifresidir. Kartınızın şifresini PTT Matik'lerden değiştirebilirsiniz. şifrenizi 3 kere hatalı girdiğinizde kartınız bloke olur. Kartınızı tekrar kullanıma açtırmak için ininal Teknik Destek Servisi'ni arayabilirsiniz.

S) Kartımın bakiyesini ve hesap hareketlerimi nasıl görebilirim?
C) iPhone ve Android telefonlarda ininal cüzdan uygulaması üzerinden ve ininal.com Online İşlemler'den kartınıza ait bakiyenizi ve hesap hareketlerini görüntüleyebilirsiniz.

S) Kartın kayıp ve ya çalıntı durumlarında ne yapmalıyım?
C) Kayıp ve çalıntı durumunda ininal Müşteri Hizmetlerini aranarak kart iptal edilmelidir. Kendi kimliğinize kayıtlı başka bir ininal kartınıza, kaybettiğiniz veya çaldırdığınız bakiyeniz aktarılabilir. Kişiselleştirilmemiş kartlarda kalan bakiyeler başka kartlara aktarılamaz. Kullanıcı hataları, kayıp, çalıntı vs. sebeplerle doğmuş /doğacak tüm zararlardan İninal Kart kullanıcısı sorumludur; ininal şirketi sorumlu tutulamaz. 7/24 ininal Müşteri Hizmetlerini: 0850 311 77 01

S) Son kullanma tarihi dolan kartımdaki bakiyeyi nasıl kullanabilirim?
C) Yeni bir ininal kart satın alarak hesabınıza tanımlayabilir, eski kartınızdaki bakiyeyi ininal Müşteri Hizmetleri üzerinden transfer edebilirsiniz. ininal Müşteri Hizmetleri numarası: 0850 311 77 01

S) Operatör (Sim Kart) veya numara değişikliği yaptığımda ne yapmalıyım?
C) İnternet alışverişlerinde güvenliğiniz için gönderilen SMS (3D Secure) ile işlem yapabilmeniz için sistemimizde operatörünüzün doğru tanımlanmış olması gerekiyor. Operatör (Sim Kart) değişikliği yaptığınız günden itibaren 5 gün içerisinde ininal kartınız otomatik olarak 3D Secure işlemlerine açılacaktır. Eğer ING Bankası kredi kartınız, banka kartınız ya da banka hesabınız varsa, ininal kartınızı 0850 222 0600 numaralı ING Bank Müşteri Hizmetlerinden, şubelerinden ve ATM'lerinden 3D Secure işlemlerine açtırmanız gerekmektedir.

S) ininal kartımdaki bakiyeyi nasıl iade alabilirim?
C) ininal kartınızdaki bakiyeyi iade almak için ininal kart numaranızı, iade nedeninizi, iadesi istenen bakiye tutarını, iade yapılacak banka hesabı IBAN numarası bilgisini, banka hesabı sahibinin adı ve soyadını, hesabın bulunduğu bankanın ismini ve dilekçe tarihini içeren dilekçenizi eposta yoluyla info@ininal.com adresine göndermeniz gerekmektedir. Gönderdiğiniz doküman değerlendirildikten sonra, tarafınıza teyit epostası gönderilecek ve iade süreci başlayacaktır. Bakiye iadesi, dilekçe tarihinden sonra 3 hafta içinde dilekçede belirtilen hesaba gönderilecektir.

S) İnternetten satın aldığım bir ürünü iptal ettiğimde sipariş tutarı ininal kartıma ne zaman iade edilir?
C) İşleminize ait para iadenizi işlem yaptığınız internet sitesi yapmaktadır. İade süresi işlem yaptığınız yere göre değişiklik göstermekte olup 10 gün kadar sürebilmektedir. İade tutarınızı, kart hareketlerinden takip edebilirsiniz.


S) ininal hesabıma ait giriş şifremi nasıl sıfırlayabilirim?
C) Online İşlemlere Giriş sayfasından, Şifremi Unuttum sayfasına giriş yaparak hesabınıza ait bilgileri doğruladıktan sonra, sisteme kayıtlı cep telefonunuza gönderilen Geçici Şifre'yi girerek hesabınıza ait şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.

S) Kart Güvenlik Kodu (CVC2) nedir?
C) İnternette alışveriş yapmak istediğinizde sizden 16 haneli kart numarası, kartın son kullanma tarihini ve 3 haneli güvenlik kodu (CVC2) kodu istenir. Güvenlik kodu kartın arkasındaki numaraların son 3 hanesidir ve değiştirilemez. 3 kere yanlış girildiğinde kartınız bloke olur.

S) Nasıl döviz işlemi yapabilirim?
C) ininal karta bakiye yüklemeleri sadece Türk Lirası ile yapılabilmektedir. Döviz harcama işlemlerinizde TL bakiyeniz otomatik olarak döviz kuruna çevrilir. Türk Lirası dışında yapılan farklı para birimi işlemlerinde, yurtdışı takas işlemlerinde uygulanmakta olan döviz kuru; Merkez Bankası'nın uyguladığı kurlardan ve komisyonlardan dolayı % 7 kadar farklılık gösterebilmektedir.
Ara
Cevapla
#2
Bayağı detaylı olmuş, eline sağlık
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 2 Ziyaretçi


10tl.net Destek Forumu -

Online Shopping App
Online Shopping - E-Commerce Platform
Online Shopping - E-Commerce Platform
Feinunze Schmuck Jewelery Online Shopping