08-20-2016, 08:38 AM
Pokémon GO‘da hile yapanların ve üçüncü parti yazılım kullananların canının yanacağını duyurmuştuk. Ancak hile yapanların yanında hile yapmayanların da yanlışlıkla banlandığı oluyor. Bu problemi çözmek için Niantic, yanlışlıkla banlanan herkes için bir mesaj yayımlayıp bir çözüm yolu önerdi.
İnternet sitesinde bu konuyla ilgili açıklama yapan Niantic,”Pek çok hile raporunu değerlendirdikten sonra oyunda hile yapan ve haksız avantaj elde eden oyunculara karşı yaptırımlara başladık. İlerleyen günlerde bu hesapların hepsini sileceğiz.” dedi. Banlamanın ardındaki gerekçelerini pekiştiren Niantic,”Pokémon GO ile ilgili önceliğimiz, adil, eğlenceli ve meşru bir oyun deneyimini oyunculara sağlamak. Eğer sistemimiz sizi hile yaparken yakalarsa, hesabınızın silinmiş olduğuna dair bir mesaj mail adresinize yollanacak.” diye de ekledi.
Ancak pek çok oyuncunun haksız yere banlandığını dile getirmesi üzerine Niantic, ban çağrı formu oluşturdu. Eğer oyundan haksız yere banlandığınızı düşünüyorsanız yukarıdaki linkte bulunan adresten şikayetlerinizi dile getirebilir ve masumiyetinizi ispatlayabilirsiniz. Şirket, bütün şikayetleri teker teker dikkatlice değerlendireceğini ve eğer şikayetleri samimi bulmazsa prosedürün aynen işleyeceğini söylüyor.
İnternet sitesinde bu konuyla ilgili açıklama yapan Niantic,”Pek çok hile raporunu değerlendirdikten sonra oyunda hile yapan ve haksız avantaj elde eden oyunculara karşı yaptırımlara başladık. İlerleyen günlerde bu hesapların hepsini sileceğiz.” dedi. Banlamanın ardındaki gerekçelerini pekiştiren Niantic,”Pokémon GO ile ilgili önceliğimiz, adil, eğlenceli ve meşru bir oyun deneyimini oyunculara sağlamak. Eğer sistemimiz sizi hile yaparken yakalarsa, hesabınızın silinmiş olduğuna dair bir mesaj mail adresinize yollanacak.” diye de ekledi.
Ancak pek çok oyuncunun haksız yere banlandığını dile getirmesi üzerine Niantic, ban çağrı formu oluşturdu. Eğer oyundan haksız yere banlandığınızı düşünüyorsanız yukarıdaki linkte bulunan adresten şikayetlerinizi dile getirebilir ve masumiyetinizi ispatlayabilirsiniz. Şirket, bütün şikayetleri teker teker dikkatlice değerlendireceğini ve eğer şikayetleri samimi bulmazsa prosedürün aynen işleyeceğini söylüyor.
Kod:
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=233187