|
Edward İçeriye Gel Buyur..
|
|
Relay
Erbaş
08-07-2015, 09:19 AM,
#1
Gönderi
Erbaş
0
Rep
Merhaba hocam,
@Edward Sitenizi beğendim ve bende kısa bir sürede site açmayı düşünüyorum. Gelin sizle beraber bir .com site açalım ? Siten güzel ama 10tr.net Bi yerden sonra yürümez. 10tr.net kapanmasıyla senin sitende kapanır mesela.. 10tr.net sistemlerde sql yedeği alınıyor. Dilerseniz hocam bu yedekten devam edelim ? Mybbdepodan iletişime geçerseniz sevinirim: http://tr.mybbdepo.com/uye-relay.html
1
#1
Ciri
Root
08-07-2015, 11:18 AM,
#5,678
Gönderi
Root
0
Rep
Teşekkür ederim ancak 10TR.NET güvencesi ile sitemi sistem kapanıncaya kadar ilerletmeyi düşünüyorum...
#5,678
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
