|
Mozilla, Windows 10'un Edge'i hakkında konuştu
|
|
yakdoreee
Uzman Çavuş
08-01-2015, 08:43 PM,
#357
Gönderi
Uzman Çavuş
0
Rep
Mozilla, Microsoft’un tarayıcı seçiminden memnun olmadığını kendi blogunda, açık bir mektup ile belirtti. Net bir dil kullanan Firefox’un patronu Chris Beard, kendi tarayıcılarının Windows 10’un varsayılan tarayıcısı olması gerektiğini düşünüyor. Edge’in varsayılan tarayıcı olması durumuna “saldırgan ve kullanıcıların seçimlerini umursamayan bir hareket” adını veren firma, bu durumun hâlâ teknik olarak düzeltilebileceğini söylüyor.
![]() Chris Beard, Microsoft’un Windows 10’un yükseltme işleminin tamamen kasıtlı olarak dizayn edildiğini savunuyor. Edge’in popülerleşmesi için yapıldığını düşünen CEO, bu dizaynın diğer kullanıcıların tarayıcı seçimlerini çöpe atmak olduğunu düşünüyor. Edge tarayıcısının karışık bir sisteme sahip olduğunu ve tarayıcıda gezinmenin zor olduğu söyleyen CEO, Firefox’un Windows 10 sisteminde nasıl varsayılan tarayıcı olarak seçileceğini açıklayan bir rehber yayımladığını duyurdu. Yayımlanan internet trafik raporlarına göre, %58.1 oranıyla Internet Explorer birinci sırada bulunuyor. İkinci sırada ise %27.2 oranı ile Google Chrome bulunurken, Firefox ise %12 ile üçüncü sırada. Windows 10’un çıkmasıyla beraber çalkalanan teknoloji gündemi bakalım daha neler ile kaynamaya devam edecek, göreceğiz. aLINTIDIR.
#357
Ciri
Root
08-02-2015, 10:12 AM,
#5,678
Gönderi
Root
0
Rep
Bunlar teknoloji haberidir ve teknoloji kategorisi mevcuttur. Dikkat etmenizi öneririm..
Birde mümkün oldukça resim de eklemelisinizi.
#5,678
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

