Son Konu
Forumun en güncel tartışmaları
Bugünkü aktif konulara göz at
Konulara Git
Oyun Tanıtım
Yeni oyunlar ve topluluk incelemeleri
Oyun tanıtım bölümüne göz at
İncele
Duyuru
Turnuva ve etkinlik duyuruları
Son duyuruları kaçırma
Duyurular

Anket Başlığı:
Katılımcı sayısı: 0 0%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wolfteamda Klan Açsam Kaç Kişi Gelir
http://st.10tl.net/tema/edward/images/screwytheme/noimages.png
Hei Erbaş
06-15-2015, 05:54 PM, #2
http://st.10tl.net/tema/edward/images/screwytheme/noimages.png
Gönderi
Erbaş
0
Rep
Beyler Klan Açmayı Düşünüyorum Fakat Teamspeak Sıkıntısı Çekeriz 2 Ay Felan Bu Sırada RC De Takılabiliriz Tabi Eğer 10 Kişi Felan Toplarsam Klan Kurucam Ve Klan İsmi Olarak Gene Buraya Danısacagım Neyse Ankete Oy Verin Yada Yorum Atın Yada 2 Sini Yapın Fark Etmez Big Grin 10 Kişi Topladıktan Sonra Klanı Açıcam
1
#2


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi


10tl.net Destek Forumu -

Vidinli.net Shopping Platform
Vidinli.net Shopping Platform
Vidinli.net Shopping Platform