|
Yeni Yönetici Alım Şartları
|
|
Ciri
Root
08-17-2015, 07:35 AM,
#5,678
Gönderi
Root
0
Rep
Uzun bir süredir aktif olmayan sitemizi aktifleştirmeye karar verdim. Bu süreçte bir çok değişiklik olacak. Forum içi değişikliklere öncelik verilmiştir. Bu süreçte ilk değiştirileceklerden biri de yönetici alımlarıdır.
20 Mesaj/Konu - Gold Üye 30 Mesaj/Konu - Stajyer Üye 50 Mesaj/Konu - Moderatör 250 Mesaj/Konu - Süper Moderatör - Mesaj/Konu - Co Admin Co Admin rütbesi Admin'den sonra en yüksek rütbedir. Doğal olarak başvuru olarak değil admin kararı ile alınabilir. Başvuru Formu; Kod: [b][Color=blue]1- Adınız : [/color][/b]Örnek; 1- Adınız : Kaan 2- Soyadınız : Bey 3- Yaşınız : 17 4- Hafta sonu aktiflik süreniz: 2 Saat 5- Hafta içi aktiflik süreniz: 30 dakika 6- Forumda paylaşabileceğiniz günlük maksimum konu/mesaj miktarı(abartısız): 5 Konu/Mesaj 7- Admin olsaydınız neleri değiştirme isterdiniz?: forum rütbelerini değiştirmek isterdim. 8- Forumu nereden buldunuz? Youtube'da rastladım. [bilgi]Değişen Forum Rütbe Sistemi için linke tıklayınız.[/bilgi]
#5,678
kamil55
Uzman Çavuş
08-17-2015, 08:17 AM,
#135
Gönderi
Uzman Çavuş
0
Rep
Deneme Moderatör'ün yanı stajer üyenin ismi hala deneme moderatör hocam düzeltirseniz.
#135
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
