|
Konu Önizlemesi Kaldırma
|
|
yakdoreee
Uzman Çavuş
08-05-2015, 02:04 PM,
#357
Gönderi
Uzman Çavuş
0
Rep
Hocam mesela D10'da bir konu fian açarken yazdığımız şey direk önizleme oluyor burada ise
Kod: [b][b] şeklinde gözüküyor siz onu nasıl yaptınız ??[/b]
#357
Ciri
Root
08-06-2015, 07:42 AM,
#5,678
Gönderi
Root
0
Rep
Sanırım sadece sizde olan bir şey. Şimdi ayarlarınızı kontrol ettim. Sizde Mesaj editörünü varsayılan kaynak modunda kullanılsın? seçeneği işaretli. Yani eklediğinizde eski stil görünüyor. [b] ise [b], [code] ise code] olarak görüyorsunuz.
Kullanıcı Paneli ► Seçenekler ► Mesaj editörünü varsayılan kaynak modunda kullanılsın? yolunu kullanarak düzeltebilirsiniz.
#5,678
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
