| Anket Başlığı: |
|||
| Katılımcı sayısı: | 0 | 0% | |
| * Siz bu anket için oy kullanmışsınız. | [Anket Sonuçlarını Göster] |
|
Wolfteamda Klan Açsam Kaç Kişi Gelir
|
|
Hei
Erbaş
06-15-2015, 05:54 PM,
#2
Gönderi
Erbaş
0
Rep
Beyler Klan Açmayı Düşünüyorum Fakat Teamspeak Sıkıntısı Çekeriz 2 Ay Felan Bu Sırada RC De Takılabiliriz Tabi Eğer 10 Kişi Felan Toplarsam Klan Kurucam Ve Klan İsmi Olarak Gene Buraya Danısacagım Neyse Ankete Oy Verin Yada Yorum Atın Yada 2 Sini Yapın Fark Etmez
10 Kişi Topladıktan Sonra Klanı Açıcam
1
#2
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

10 Kişi Topladıktan Sonra Klanı Açıcam